Przesyłki i zwroty

Twoja przesyłka

Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od otrzymania płatności i wysyłane za pośrednictwem firmy DHL, INPOST z funkcją śledzenia i wysyłania bez podpisu. Niezależnie od wyboru wysyłki, udostępnimy link do śledzenia przesyłki online.

Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i koszty pakowania oraz koszty wysyłki. Opłaty za obsługę są stałe, a opłaty za przewóz różnią się w zależności od całkowitej wagi przesyłki. Radzimy grupować produkty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych osobno, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich. Twój pakiet zostanie wysłany na twoje własne ryzyko, ale szczególną ostrożność podchodzi do ochrony delikatnych przedmiotów.

Pudełka mają duży rozmiar, a twoje przedmioty są dobrze chronione.

Zwroty

  1. Aby dokonać zwrotu, odeślij zwracany produkt wraz z dokumentem zwrotu. W ciągu 14 dni od zakupu. Zabezpiecz dobrze paczkę.
  2. Dokument zwrotu możesz przekazać nam w dowolnej formie. Jeśli dołączysz go do paczki ze zwracanym produktem, Twój zwrot przetworzymy szybciej. Możesz też wysłać drogą mailową na adres biuro@itnet.com.pl.
  3. Paczkę odeślij na podany adres: IT-NET Dawid Stalmach, ul. Sołecka 22, 43-230 Goczałkowice-Zdrój.
  4. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep zwracanego towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy.