Sklep Internetowy dlaceramika.pl działający pod adresem www.dlaceramika.pl, prowadzony jest przez:
IT-NET DAWID STALMACH
UL.SOŁECKA 22
43-230 GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ
NIP: 638-148-78-57
REGON: 240358684
1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Polski.
2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
3. Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
4. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
5. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych.
6. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
10. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
11. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Koszt dostawy:
12. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).
13. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
Do każdej paczki dołączony jest dowód zakupu, na podstawie którego kupujący ma prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży i zwrotu towaru w ciągu 14 dni licząc od daty odbioru towaru zgodnie z Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. , która implementuje Dyrektywę UE 2011/83. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu bez śladów użycia w stanie nienaruszonym. Koszty związane ze zwrotem ponosi Kupujący.
14. Informujemy, że dane osobowe podane w formularzu zamówienia w sklepie internetowym „ceramikas.pl”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
15. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres IT-NET Dawid Stalmach, ul. Sołecka 22, 43-230 Goczałkowice-Zdrój. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.